Oosterweelwerken in tweede versnelling

Oosterweelwerken in tweede versnelling  

Oosterweelwerken in tweede versnelling Voorkeursvariant komt met heel wat aanpassingen voor Oosterweelwerken Alle partijen betrokken bij het Oosterweeldossier zijn het in december eens geraakt over hoe de Oosterweelverbinding op rechteroever er definitief uit moet zien. Het ontwerp kreeg de werknaam ‘voorkeursvariant’. Deze voorkeursvariant bouwt verder op het Toekomstverbond dat de betrokken partijen in maart 2017 al ondertekenden. Na een selectie van 18 overkappings- en leefbaarheidsprojecten voor de Antwerpse ringzone kwam het ontwerp opnieuw op de tekentafel, wat in december resulteerde in de voorkeursvariant. Daarin zien we heel wat aanpassingen. Zo zullen in de Scheldetunnel een bredere fietstunnel van 4 i.p.v. 6 meter en één centrale vluchtkoker i.p.v. twee aan de buitenzijden komen. Het Oosterweelknooppunt wordt compacter aangelegd zodat er een landschappelijke verbinding ontstaat tussen de omgeving van de Noordkasteelvijver en het historische SAMGA-gebouw ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij InfraStructure 

InfraStructure maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.